ZF Live. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Pe fondul pandemiei mulţi consumatori s-au adaptat şi au achiziţionat online. Aceştia îşi vor păstra noile obiceiuri. „Dacă se adaptează şi trec în mediul online, atât consumatorii, cât şi businessurile, impactul pe termen lung va fi semnificativ“
Pandemia de Covid-19 şi măsurile de distanţare socială au împins consumatorii din mediul tradiţional în cel online, astfel că, în urma celor două luni de stare de urgenţă, clienţii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Consumatorii par optimişti: consumul creşte, în ciuda crizei politice, asta şi pentru că şi salariile cresc, deşi moderat
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Vom aduce pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii nu îşi doresc să muncească în producţie
- Business sportiv. Dan Şucu, Mobexpert: Sportul profesionist e un vis şi copiii au nevoie să viseze. Un copil care nu visează nu va putea face ceva special în viaţa lui. E datoria noastră să facem acel vis cât mai frumos şi mai puternic în fiecare zi
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Aducem pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii români nu îşi mai doresc să muncească în producţie
- Cătălina Andrei, o tânără din Ialomiţa, investeşte peste 1 mil. euro într-o seră de legume pe 1,2 hectare, cu 65% fonduri UE. Inspiraţia a fost sora ei, care deja vinde în supermarketuri