ZF LIVE. Adrian Sandu, ACAROM: În România se poate produce o maşină electrică, întrebarea este cine va fi primul. România produce deja componente pentru maşini electrice dar şi multe componente care sunt utilizate atât la automobile pe baterii, cât şi la cele pe benzină sau diesel, iar pe plan local s-a investit inclusiv în producţia de acumulatori
„Cât suntem de pregătiţi pentru maşini electrice, depinde de cerere. Există producători de baterii, de sisteme electrice şi de alte componente pentru maşini electirce şi hibride....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania de stat Romaero a anunţat oficial vineri la BVB că Bogdan Costas şi-a dat demisia din funcţia de Director General. Ministrul Economiei, Radu Miruţă spune că pilotul Cătălin Prunariu a acceptat propunerea de a fi administrator special la Romaero
- Rabla Auto 2025 porneşte cu un buget de 200 mil. lei, dar industria avertizează: „Banii se vor epuiza în câteva zile“. Pentru statul român nu contează dacă maşinile sunt produse în România, Europa sau China
- În urma comenzii LOT, Airbus îşi va dubla numărul de angajaţi din Polonia
- Un cluster auto atrage un investitor sud-coreean în nordul Slovaciei
- Momentul „peak oil“, al apusului erei petrolului, este întrevăzut tot mai departe în viitor