Senneville din Timişoara, care realizează produse de panificaţie, patiserie şi cofetărie, a dat primele două francize. „În trei ani văd 50 de francize“. „Pandemia ne-a scos din zona de confort, pentru că procesul de francizare este complex şi costisitor“

David Alb, proprietarul Senneville, un business din Timişoara aflat la a treia generaţie, a dat primele două francize ale brandului unei familii de antreprenori români din industria cărnii,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.