Germanii de la Fresenius Nephrocare au ajuns în 2019 la 309 mil. lei în România cu 36 de centre de dializă
♦ Anul 2019 a fost cel mai bun ca business pentru Fresenius Nephrocare, care şi-a majorat afacerile cu 9% faţă de 2018.
Fresenius Nephrocare, cel mai mare jucător din piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul Dr. Max a vândut 3,5 milioane de cutii de medicamente marcă proprie în T1/2024. Cota de piaţă a Dr. Max Pharma în primele trei luni în volume este de 2%.
- Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?
- Enayati Medical City, fondat de medicul Wargha Enayati, afaceri mai mari cu 46% în T1/2024: „Ne extindem în nordul Capitalei şi am deschis o policlinică în Băneasa“. Oraşul medical ţinteşte afaceri de 60 de milioane de euro până la final de an.
- Spitalul Nova Vita din Târgu-Mureş al antreprenorului Virgil Mailat a trecut de 40 mil. lei afaceri în 2023, plus 11%
- Mihai Dragoi, business manager al Siemens Healthineers: „Viitorul în sistemul medical se va baza din ce în ce mai mult pe digitalizare şi automatizare de procese“