Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Din ce în ce mai mulţi consumatori au printre criteriile de alegere şi fapul că un produs este fabricat în România. Grupul Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 769 milioane lei în 2019, în creştere cu 7,8%

Daniel Bitere, director de mar­keting, Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pa­săre, salamuri crud uscate şi produse de tip ready meals, spune că românii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.