Creşterea puterii de cumpărare din România reflectată prin indicele Big Mac: Un român îşi cumpără din salariu 340 de hamburgeri, faţă de 230 acum patru ani ani. Cehii, deşi au salarii mai mari decât românii, au şi preţuri mai mari pentru Big Mac, deci puterea de cumpărare raportată la acest produs e mai mică

Un angajat român care câştigă salariul mediu pe economie de circa 780 de dolari net lunar (3.300 de lei net pe lună) îşi permite să cumpere circa 340 de hamburgeri Big Mac din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.