ANALIZĂ ZF

Analiză ZF - România preţurilor mici. Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 miliarde de euro în mai puţin de un deceniu. În aceeaşi perioadă, comerţul alimentar în ansamblul său a avansat cu 20-30%

♦ În România lanţurile de discount au deschis circa 50 de unităţi anul trecut, iar planurile pentru 2020 vizează o expansiune în acelaşi ritm ♦ Pe această piaţă sunt activi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.