Schimbarea la faţă a retailului în zece paşi: piaţa se va consolida în jurul marilor jucători, iar produsele „made in Ro“ vor avea întâietate în faţa importurilor
Pandemia de Covid-19 a schimbat radical unele direcţii de mers ale comerţului alimentar, în timp ce în cazul unor trenduri deja existente doar le-a accelerat.
Cert este că perioada...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aldi anunţă reduceri dramatice a preţurilor cărnii în Ungaria
- Consumul de bere din Cehia, la un minim istoric
- Produsele „buy now, pay later“ câştigă popularitate în Europa, dar americanii ne arată care sunt neajunsurile acestora
- Antreprenori locali. Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: „Vindem mai mult către lanţurile de fast food, hipermarketuri, industria de panificaţie şi morărit“
- Reţeaua Lensa a înregistrat anul trecut venituri de peste 207 milioane de lei, în creştere cu 54%, şi a ajuns la 81 de magazine, după ce a deschis 47 de unităţi noi