Operatorul privat feroviar GFR: Transportul feroviar de marfă reflectă buna funcţionare a unei economii. Evoluţia din acest an va depinde de modul în care îşi va reveni activitatea economică pe măsură ce criza medicală se va estompa
Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar din România, parte a grupului Grampet, controlat de Gruia Stoica, a înregistrat o scădere de 20% a activităţii de transport...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aerostar şi Lockheed Martin deschid în România primul centru de mentenanţă HIMARS din Europa, la Bacău
- Atenţie, şoferi: Restricţii de circulaţie cu ocazia „Zilei Internaţionale a Copilului”
- UNSAR: Circa 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care are contract cu asigurătorii, dacă ar avea nevoie să îşi repare maşina în baza poliţei RCA
- Sorin Pâslaru, ZF: Cu ce vrea România să intre în clubul celor mai industrializate ţări ale lumii, OECD, cu Romaero şi Damen Mangalia spre drumul falimentului?
- Concordia/BCR & ZF Industrii inteligente. Cum creştem valoarea adăugată în România? Investim constant, căutăm să avem cât mai mulţi furnizori locali, exportăm branduri româneşti şi facem parteneriate