Mădălina Stănescu, agenţia Optimized: Piaţa de media va scădea per ansamblu, dar nu şi segmentul de e-commerce, unde investiţiile vor fi în uşoară creştere. În perioada izolării au fost segmente precum produsele de larg consum, jucării şi accesorii de grădină şi interior, unde aproape am triplat bugetele pentru a răspunde cererii din piaţă

Bugetele companiilor active în zona de e-commerce nu vor urma tendinţa de scădere de la nivelul întregii pieţe în contextul în care criza din ultimele luni a accelerat migraţia spre...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.