Mădălina Stănescu, agenţia Optimized: Piaţa de media va scădea per ansamblu, dar nu şi segmentul de e-commerce, unde investiţiile vor fi în uşoară creştere. În perioada izolării au fost segmente precum produsele de larg consum, jucării şi accesorii de grădină şi interior, unde aproape am triplat bugetele pentru a răspunde cererii din piaţă
Bugetele companiilor active în zona de e-commerce nu vor urma tendinţa de scădere de la nivelul întregii pieţe în contextul în care criza din ultimele luni a accelerat migraţia spre...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Este retailul de specialitate şi cel specializat viitorul în comerţul local şi global?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Electro-IT-ul, primul segment de retail care se resimte în vremuri dificile economic, a început anul 2024 cu dreptul. Ce urmează?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt principalele tendinţe în consum în 2024 - de la influenţa AI-ului la importanţa sustenabilităţii -, ce caută românii la shopping?
- Cel mai puternic atac al SUA împotriva puterii Big Tech se apropie de punctul culminant. Verdictul într-un proces intentat Google ar putea crea un precedent şi pentru alţi giganţi din sector