Penny Market: Avem un buget de investiţii de 2 miliarde de lei pentru următorii şase ani. Compania vrea să deschidă 20-25 de magazine noi în fiecare an pentru a ajunge la o reţea de 400 de unităţi în România în 2025

♦ Nemţii au de gând să continue şi modernizarea reţelei şi vor inaugura şi un al patrulea centru logistic, amplasat în zona Olteniei. Discounterul Penny Market, controlat de grupul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.