Cum va funcţiona registrul de evidenţă a clienţilor care vin la restaurante şi ce date vor fi colectate: „Este vorba despre registrul obişnuit de rezervări al unui restaurant. Singura diferenţă este că acum ţinerea registrului nu mai rămâne la latitudinea restaurantului. Dacă restaurantul intenţionează să prelucreze datele în scop de marketing direct, atunci va trebui să ceară clientului consimţământul explicit în acest scop.“

Patronii de terase sunt obligaţi să aibă un registru de evidenţă a rezervării clienţilor pentru ca aceştia din urmă să poată fi contactaţi în cazul apariţiei unor cazuri de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.