ZF Live. Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În luna aprilie circa 60% dintre români erau dominaţi de emoţii care ţin de frustrare, nervi şi furie. În luna aprilie, 70% dintre români şi-au concentrat achiziţiile doar pe zona ce ţine de supravieţuire

Reveal Marketing Research a publicat recent un studiu numit „Românii Azi“ care descrie emoţiile din spatele deciziilor de consum ale românilor în această perioadă, care arată că circa...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.