Continental, cel mai mare producător de componente auto din România, investeşte peste 33 mil. euro în extinderea centrului de cercetare şi dezvoltare din Timişoara
Grupul Continental, cel mai mare producător de componente auto din România, anunţă demararea lucrărilor pentru extinderea centrului de cercetare şi dezvoltare din Timişoara, investiţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cine pariază pe chinezii de la BYD în România: Ţiriac Auto în Bucureşti şi Cluj, Plus Auto la Craiova. Ţiriac Auto a semnat şi cu sud-coreenii de la KGM
- Întârzierea programului Rabla în 2025 şi presiunea cursului valutar deja îngreunează vânzările de maşini. De partea cealaltă, Ford mizează pe Puma Gen-E, primul autoturism electric produs în România, pentru a impulsiona cererea
- Test Auto ZF: Ford Puma Gen-E, Electrica “Made in Romania”, la Craiova
- Cum simt românii devalorizarea leului: Creşterea cursului de schimb adaugă două rate sau 3.000 de lei în plus la o maşină de 20.000 de euro. Ce spun jucătorii din auto: “Avem clienţi care vor să achite integral maşina, acum”
- Profitul net al MHP Consulting din Cluj-Napoca, parte din grupul Porsche, a crescut cu 64,6% în 2024, ajungând la 17,1 mil. lei