Cine a ieşit pe plus? Platformele de livrare la domiciliu au funcţionat cu motoarele turate la maximum în ultimele luni în care pandemia a redus industria de restaurante doar la a găti mâncare pentru acasă
♦ Piaţa platformelor de livrări de mâncare este estimată de ZF la 10-15 milioane de lei ♦ Principalii jucători sunt Glovo şi Foodpanda, însă vine puternic din urmă Tazz by eMAG,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF HR Trends 2024 „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor“. Cele mai mari două provocări în resurse umane: apariţia şi utilizarea roboţilor şi managementul emoţiilor angajaţilor
- Raiffeisen urmăreşte o creştere organică şi echilibrată pe produse şi plănuieşte investiţii de circa 282 mil. lei. Banca vrea să dea dividende de 860,4 mil. lei, reprezentând 50% din profitul din 2023
- Premier Energy: Avem o abordare bullish a pieţei din România. Ţintim spre un model de business integrat
- Medicul Zoltán Madaras a investit banii de bursă în propria reţea de clinici Dora Optics în Mureş
- Când merg românii la cumpărături. Vineri e cea mai bună zi de shopping, luni cea mai slabă ca vânzări