Bistroul Neaţa Omelette din Timişoara şi-a majorat afacerile cu 50% în 2019, până la 2,7 mil. lei. Piaţa restaurantelor este închisă din cauza coronavirusului, însă antreprenorii s-au orientat către livrări directe, cum este şi cazul Neaţa Bistro

La patru ani de la deschidere, Neaţa Omelette Bistro din Timişoara a raportat afaceri de 2,7 milioane de lei în 2019, în creştere cu 50% faţă de anul anterior, potrivit informaţiilor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.