Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi ai BCR cu cereri deja soluţionate au amânat ratele cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta ordonanţei ce prevede amânarea cu 9 luni

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi cu cereri de amânare a ratelor soluţionate deja de BCR au preferat opţiunea de amânare oferită de bancă, cu trei luni, în timp ce 35% au...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.