Cum s-a schimbat comportamentul de consum în contextul pandemiei: Românii cumpără mai mult, caută produse mai ieftine şi ambalaje mai mari

Pandemia de COVID-19 şi-a pus amprenta asupra comportamentului de consum din România şi de pre­tutindeni. După o lună martie cu creşteri de până la 80% ale vânzărilor de produse de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.