Studio Moderna, care deţine brandurile Dormeo, Delimano şi Top Shop, solicită proprietarilor de magazine reducerea chiriilor. Zoltan Pilecki, CEO: Chiria ar trebui să reprezinte o cotă procentuală din vânzări, cel puţin anul acesta

Studio Moderna, compania de retail omnichannel, care deţine în portofoliu peste 3.500 de produse grupate sub brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top shop, Rovus si Wellneo şi operează o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.