Fashion Days: Vânzările online de fashion vor ajunge la un maxim de 57% din total piaţă în al doilea trimestru. Înainte de izbucnirea crizei cauzate de pandemia de COVID-19, segmentul online avea o pondere de doar 10% din totalul pieţei locale de modă

Vânzările online de fashion din România au scăzut în a doua jumătate a lunii martie ca urmare a instaurării stării de urgenţă, însă în luna aprilie au revenit pe creştere, ponderea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.