Liliana Dumitru, director Contact Center la BRD: Numărul apelurilor a crescut cu 133% faţă de 2019. Avem colegi care discută cu 80-90 de clienţi zilnic. „Echipele de securitate informatică avertizează că s-au înmulţit tentativele de fraudă, mai ales în ce priveşte încercările de substituire de identitate“

Solicitările clienţilor BRD au fost pe o creştere exponenţială, în contextul crizei coronavirusului şi a instituirii stării de urgenţă, iar cifrele arată o creştere a numărului de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.