Artizanul expansiunii Zara în România a intrat în antreprenoriat pariind pe cafea de specialitate: Ne bugetaserăm creştere de 25% în 2020, dar vom avea o scădere de 50%

♦ Extinderea în zona de „to go“ era în planul nostru încă dinainte de această pandemie, fiind un segment de piaţă extrem de ofertant. Rămâne să vedem însă în ce direcţie vom...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.