Ramona Badea, şef departament contact center BCR: În ultimele zile, am ajuns chiar la un record de 16.000 de apeluri pe zi. În contextul crizei coronavirus, BCR a deschis încă două centre de contact, din cauza numărului mare de apeluri

BCR, a doua cea mai mare bancă lo­ca­lă, a înregistrat în medie 15.000 de apeluri tele­fonice zilnic, în creş­tere cu 96%, odată cu extinderea ser­­viciilor financiare la distanţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.