Criza coronavirus. Retailerul online Bonami: Iniţial am înregistrat scăderi, însă apoi vânzările ne-au depăşit aşteptările. În 2019, magazinul online Bonami, parte a grupului ceh Milton, a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro la nivel de grup, în creştere cu 30% faţă de 2018

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de produse de mobilier şi decoraţiuni interioare, prezent şi pe piaţa locală, a înregistrat vânzări cu 10% mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.