Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF

Toboganele pentru copii şi produsele consumabile pen­tru bebeluşi au fost cele mai că­utate produse în ultimele săptă­mâni de pe site-ul Nichiduţă Tra­ding, o companie înfiinţată...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.