Telemunca, o facilitate implementată forţat în această perioadă, vine cu o oportunitate pentru centrele BPO şi call-centere: posibilitatea de a angaja din oraşele mici. „În industria noastră este mai puţin relevant de unde lucrează angajaţii. Este important să aibă cunoştinţele necesare şi o conexiune bună de internet.“

Telemunca, o facilitatate implementată forţat în această perioadă din cauza pandemiei de COVID-19, poate deveni o oportunitate pentru centrele BPO (business process outsourcing) şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.