Până în urmă cu două săptămâni ştiau de aceste branduri doar gospodinele, dar acum sunt pe buzele tuturor. Cinci branduri „curăţă“ peste 40% din piaţa de 60 mil. euro a produselor pentru îngrijirea suprafeţelor. Cif este lider, dar Igienol şi Dettol vin puternic din urmă

♦ În contextul pandemiei actuale produsele de curăţare a suprafeţelor, în special cele cunoscute a avea capacitatea de a dezinfecta, au cunoscut creşteri semnificative de vânzări,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.