Antreprenori locali. Agroland din Timişoara, brandul dezvoltat de Horia Cardoş, a ajuns la o reţea de 250 de magazine cu furaje şi la afaceri de 30 mil. euro

„Strategia de achiziţii pe 2020 se concentrează pe o creştere a numărului de articole marcă proprie, precum şi alte mărci de la producători români.“ Compania Agroland din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.