Majoritatea creditelor corporate sunt în Bucureşti, ponderea depăşind 40%. În cele mai mari şase judeţe ajung la peste 60%. Soldul total al creditelor corporate în lei şi valută a oscilat în jurul a 120 mld. lei. BNR estimează că există un potenţial de creditare de 166 mld. lei la nivelul companiilor, ceea ce ar permite în timp mai mult decât dublarea stocului actual de împrumuturi corporate
Mai mult de 60% din soldul creditelor acordate de bănci companiilor din România, în lei şi în valută, sunt concentrate în cele mai mari şase judeţe, puternic urbanizate, respectiv...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Japonia a folosit 59 mld. dolari pentru susţinerea yenului, dar intervenţiile nu vor încuraja probabil consumul
- IRCC vs. ROBOR. Cum arată calculele după patru ani? ZF a analizat trei variante de credite. Ce a ieşit?
- FIT - Finanţe pe Înţelesul Tuturor, un proiect Banca Transilvania. Ce este un SRL? Ce te face micro sau IMM? Cum alegi forma de organizare pentru un vis şi care este drumul de la idee la prima factură?
- ZF/ Libra Internet Bank Profesii Liberale. Cum funcţionează sistemul de pensii al avocaţilor şi în ce investesc ei veniturile încasate? „Avem peste 300 de milioane de euro active administrate de Casa de Asigurări a Avocaţilor“
- Marius Ciurariu, Provident Financial România: Rolul liderilor este să obţină rezultate, iar în spatele rezultatelor stau comportamentele, obişnuinţele, credinţele şi valorile oamenilor lor