Banca Transilvania are o cotă de peste 20% din piaţa cardurilor emise, cu 4 milioane de unităţi. Volumele de tranzacţii de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 faţă de 2018

Gabriela Nistor, director adjunct retail banking, Banca Transilvania: „2020 va fi o continuare a acestui parcurs, cu accent pe zona de digital, pentru a aduce clienţilor bankingul mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.