Generaţia millennials se întoarce în agricultură: o treime din firmele create în sectorul cultivării legumelor în ultimii cinci ani au un acţionar născut după 1990, în vârstă de 30 de ani sau mai puţin. „Totul a pornit ca un hobby, mi se părea interesant să înfiinţez o cultură de zmeur bio, m-am documentat despre asta şi apoi mi-am dorit să fac o afacere“
Agricultura se află pe locul doi în topul domeniilor pe care au pariat antreprenorii născuţi după 1990 în ultimii cinci ani, cu peste 6.000 de companii create care au ca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungurii se plâng că Ucraina le-a invadat piaţa românească a făinii şi vând aici mai puţin. Totuşi, exporturile agroalimentare ale Ungariei au continuat să crească în 2023. Pentru Polonia, 2024 ar putea fi un nou an record la capitolul exporturi agroalimen
- Reportaj. Pâinea la ţest, gogoşile cu dulceaţă de lapte, olăritul şi 50 de producători locali au atras 10.000 de vizitatori la festivalul Suflet de România, de pe Domeniul Regal Săvârşin
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Ştefan Mandachi, antreprenor: Oraşele României s-au dezvoltat datorită antreprenorilor români, prin investiţiile lor. Ce era Iaşiul acum fără Palas?
- ZF Agropower. Dulcinella, o reţea de 20 de magazine cu produse de cofetărie, caută soluţii pentru a creşte exportul cu noi acţionari şi planuri de investiţii
- Continuă declinul pentru piaţa băuturilor. Îmbuteliatorul Coca-Cola din România a avut volume cu peste 10% mai mici în primul trimestru