Analiză

Retailul „made in Polonia“, un jucător de forţă în moda românească: 10 retaileri au 450 de magazine şi afaceri de 1,6 mld. lei. Ziarul Financiar a analizat retailerii din patru segmente de piaţă: îmbrăcăminte, încălţăminte, cosmetice şi echipamente sportive

Unele dintre cele mai importante nume din retailul polonez au intrat pe piaţa din România în ultimul deceniu şi s-au extins rapid, ajungând astăzi pe primele locuri în segmentul lor de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.