Retailerul de încălţăminte ECCO Shoes estimează că încheie anul în curs cu o cifră de afaceri de 8,5 milioane de euro
ECCO Shoes România, retailer de încălţăminte, a anunţat că estimează să închidă anul în curs cu afaceri de 8,5 milioane de euro, cu 15% mai puţin faţă de estimarea de la începutul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Radiografia firmelor din domeniul fabricării produselor lactate şi a brânzeturilor
- Cum au mers afacerile vicepremierului Dragoş Anastasiu, antreprenor în turism şi transporturi, în ultimii doi ani
- ZF Live. Cristian Bădescu, proprietar şi CEO al Inatech Group: Vedem multe companii din China care investesc în România în producţia de componente auto şi care vin cu cerinţe greu de îndeplinit. Am înfiinţat în 2010 compania. Am avut scădere de până la 20
- Visa lansează în România programul ePOSibil, cu obiectivul de a digitaliza 135.000 de IMM-uri în trei ani. România are doar 22 de POS-uri la mia de locuitori, faţă de 39 media UE. Programul a fost anterior lansat în Polonia (2018), Cehia (2020), Bulgaria
- Analiză Analiză ZF. IMM-urile din lactate se luptă să spargă bariera la raft a marilor producători. România are peste 460 de producători, dar doar 10% sunt în marile lanţuri de magazine. „Dacă am cumpăra de aproape de casă, zone întregi s-ar dezvolta“