Analiză ZF. Cei mai mari 30 de operatori de call center au avut afaceri de aproape 2 mld. lei în 2018. Profitul net cumulat al celor 30 de companii de servicii call center a crescut cu 21%, la 102 de milioane de lei, marja câştigului net fiind astfel de 5%

Cele mai mari 30 de com­panii cu activităţi de call center au gene­rat anul trecut venituri cumulate de 1,9 mld. lei (419 mil. euro), în creştere cu 26% faţă de anul anterior, cu un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.