Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la o reţea de 14 magazine cu brandul de cosmetice Cupio. Investiţia iniţială s-a ridicat la 10.000 de euro, firma având în primul an afaceri de 120.000 de euro

Brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns în prezent la o reţea de 14 magazine, cele mai recente...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.