România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani, 2019 fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. „Interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.“

Ultimii trei ani, 2017, 2018 şi 2019 inclusiv, au fost efervescenţi în materie de noi branduri care au intrat pe piaţă din România, atât pe segmentul de fashion, bijuterii şi accesorii,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.