România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani, 2019 fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. „Interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.“
Ultimii trei ani, 2017, 2018 şi 2019 inclusiv, au fost efervescenţi în materie de noi branduri care au intrat pe piaţă din România, atât pe segmentul de fashion, bijuterii şi accesorii,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului
- Agricover Holding încheie 2023 cu profit net consolidat de 44 mil. lei. Compania anunţă că începând cu 2024 vrea să introducă distribuirea sub formă de dividende a 30% din profit
- Bursă: Purcari Wineries preia integral acţiunile cramei Timbrus Purcari Estate şi ajunge la un portofoliu de aproape 1.600 de hectare de podgorii de viţă-de-vie