ZF Live. Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers: În România şi în estul Europei am rămas încă la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. „În România liderii din companii renunţă repede la un proiect de branding, pentru că nu îi înţeleg valoarea.“

Companiile din România, dar şi cele din Europa de Est trebuie să înţeleagă mai bine ce este brandingul şi care este valoarea aces­tuia dacă managerii îşi doresc ca busi­nes­surile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.