Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“
Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, după ce businessul retailerului a crescut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018, până la 3,55 mld. lei anul trecut....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket
- Fermierii pot accesa credite pentru investiţii de până la 10 mil. lei garantate de stat
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023
- Grupul Lego a ajuns la 236 mil. lei din distribuţia de jucării, plus 16% la afaceri pe piaţa locală în 2023. Jucăriile danezilor de la Lego au ajuns pe piaţa locală în magazine de profil, dar şi în retailul clasic sau librării
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu mii de consumatori din toată ţara