Carmen Dumitrache, directorul de HR al Telekom explică restructurarea: Avem nevoie de automatizări. Cum ar fi fost să avem centrale telefonice manuale în 2019? Noi la HR avem roboţi şi jumătate din timpul de lucru al unei colege care verifica acurateţea zilelor de concediu introduse în sistem pentru 6.000 de oameni este făcută acum de un program

Iată cum a răspuns directorul de HR al Telekom România, într-un interviu exclusiv pentru ZF, la principalele întrebări legate de procesul de restructurare prin care trece grupul. De ce...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.