ZF Branduri româneşti, Galaţi. Bogdan Chiriac, directorul executiv al Farmaciilor Myosotis: Investiţia în brand se face zilnic, cu fiecare pacient care intră în farmacie

Un business trebuie să-şi dezvolte şi brandul de angajator pentru a rezista provocărilor din piaţa muncii, iar în cazul afacerilor din retailul farma fiecare pacient care intră în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.