AGROBUSINESS
Criză pe piaţa românească de năut: Din cauza retailerilor care nu vor să colaboreze cu noi, producătorii români nu vor să devină mari. Noi investim în România, dar România rămâne captivă marilor corporaţii din domeniul alimentar. Iar ele interzic accesul poporului român la o hrană corectă
„Am redus suprafaţa cultivată de la 700 ha la 340 ha. Retailerii importă năut foarte ieftin din Belarus, Turcia şi Ucraina.“
Marian Iordache, alături de soţia sa Elena şi de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aquila finalizează a doua tranzacţie de anul acesta, cea a Parmafood
- Peste 50 de mici producători şi artizani locali au mers la festivalul "Suflet de România", pe domeniul Regal Săvârşin şi aşteaptă 10.000 de vizitatori în weekendul Floriilor
- Ce se mai întâmplă în agrobusinss. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
- Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
- Pariu pe IT-ul autohton: unii dintre cei mai mari retaileri din lume deschid în România nu doar magazine, ci şi centre de tehnologie