Noua ţintă a grupului eMAG: afaceri de 2 miliarde euro în cel mult patru ani. „E-commerce-ul s-a mutat pe mobil. În aprilie 2019, peste 76% din vizitele pe platforma eMAG în România au venit de pe dispozitivele mobile, faţă de 70% cu un an în urmă.“

Grupul eMAG - care cuprinde businessurile online eMAG  şi Fashion Days, ce au pre­zenţă atât în România, cât şi în străinătate - Bul­garia, Ungaria şi Polonia (doar eMAG ), la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.