Cu paşi repezi către primul miliard de lei. Pepco din Polonia, retailer cu preţuri mici, şi-a majorat businessul cu 35% în 2018, la 900 mil. lei, şi atacă poziţia brandului H&M pe podiumul modei româneşti
Retailerul cu preţuri mici Pepco din Polonia şi-a majorat în 2018 businessul cu circa 35% până la aproape 900 mil. lei. Faţă de 2016 spre exemplu, cifra de afaceri este mai mult decât...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
- Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
- Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături. Carrefour România: Anticipăm că vânzările cu ocazia sărbătorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precauţia fiind principalul motiv
- Antreprenori locali. Cum vrea Cristian Rusu să relanseze Rus Savitar, grup pe care l-a răscumpărat de la Greenbridge: Vrem să aducem compania pe break-even. Începem să reconstruim cu 200 de oameni
- Afacerile producătorului de mobilier tapiţat Mobila Dalin, controlat de famila Cotoi din Reghin, au scăzut cu aproximativ 8% în 2023, ajungând la 48,9 mil. lei