Analiză

Cele mai puternice branduri de modă: Românii preferă mărcile internaţionale precum Zara şi H&M, pe când polonezii au două nume locale în top 5

Românii cheltuie anual 4,2 mld. euro pe haine şi încălţări, suma fiind cu circa 10% mai mare decât în 2017 şi cu aproape 40% peste nivelul din 2014, arată calculele făcute de ZF pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.