Jucăriile educative şi cele din lemn revin în topul achiziţiilor după o perioadă dominată de produse „hi-tech“. „Noua ge­neraţie de părinţi este mai res­pon­sabilă şi mai îndreptată spre lu­crurile mai puţin hi-tech, fiind me­diatizat efectul negativ al ecranelor asupra copiilor.“

Părinţii au cumpărat jucării edu­cative, dar şi produse potrivite pentru acti­vităţile de exterior, bugetul alocat pentru cadourile celor mici de sărbă­torile Pascale fiind cuprins...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.