ANALIZĂ
Radiografia pieţei de cafenele şi baruri. Circa 10.000 de localuri cu afaceri de 6,7 mld. lei. Vânzările de sucuri, băuturi şi cafele au crescut cu 30% în cinci ani
Românii lasă anual 6,7 mld. lei în cafenele şi baruri, suma fiind în continuă creştere în ultimii ani, arată datele ZF obţinute de la jucătorii din piaţă care citează compania de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larga consum. FMCG. Schimbarea la faţă
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larga consum. Tutun. Investiţii care schimbă aerul pieţei
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi spirtoase. Bătălia brandurilor
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi nonalcoolice. Profituri mai mari
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Vinuri. Valuri blânde de creştere