O declaraţie surprinzătoare. Andreas Elsner, director Telekom: Cu accesul privilegiat la datele colectate de Facebook vedem în timp real, la nivel de judeţ, unde câştigăm sau pierdem clienţi în România. “Vedem ce experienţă a avut cu Facebook un client al Telekom, viteza de încărcare, de descărcare a datelor, comparată cu rezultatele competitorilor.”

Facebook, start-up-ul lansat în urmă cu 15 ani în căminul univer­sităţii americane Harvard, trans­for­mat între timp într-o cor­po­raţie cu venituri de 56 mld. dolari, a colectat...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.