Banca Transilvania a urcat 50 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500, cu o creştere a valorii de brand de 39%, până la 242 milioane dolari
Banca Transilvania a urcat aproape 50 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 din 2019, publicat de The Banker, cu o creştere a valorii de brand de 39%, până la 242 mil....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Top 10 cei mai mari jucători Casco la finalul anului 2023 şi comparaţia cu anul 2022
- Adrian Vasilescu, BNR: Istoria este de partea popoarelor educate
- Consumul îşi revine şi a ajuns în T1/2024 la nivelul din T1/2018. Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, consumul casnic mai precis (cu excepţia cumpării de maşini şi motociclete), a crescut în T1, an/an, cu 6,4%, şi a atins nivelul de creştere din T
- Produsele „buy now, pay later“ câştigă popularitate în Europa, dar americanii ne arată care sunt neajunsurile acestora
- Dolarul încă nu are rival, iar puterea monedei americane creează haos şi nesiguranţă. Pe pieţe se speculează că pentru a stopa prăbuşirea yenului, ajuns la minimul ultimilor 34 de ani, banca centrală a Japoniei a ars din rezerve aproape 60 de miliarde de