TURISM

România este „în broşuri“ destinaţie de wellness. În realitate „turiştii cer circuite spa, dar ne-am dat seama că nu avem ce să le oferim specific românesc“

Vacanţele wellness în străinătate îi pot costa pe turişti aproape dublu faţă de cât ar plăti pe o vacanţă similară la ei în ţară, iar România are un potenţial enorm pe această...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.