Asaltul discounterilor pe piaţa locală: Lidl, Penny Market şi Kaufland au cucerit comerţul alimentar, iar acum retailerii cu preţuri mici atacă piaţa de modă

♦ Cel mai puternic discounter de modă este grupul Pepco, cel care în doar câţiva ani a ajuns la 180 de magazine şi afaceri de peste 650 mil. lei ♦ În ultima perioadă două...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.